ළූණු කොළ ආහාරයට ගැනීමේ වැදගත්කම..

ළූණු කොළ සාමාන්‍යෙයන් ආහාර වල රසය වැඩි කරගැනීමට භාවිතා කරන අතර, ආහාර සැරසීම සඳහා ද භාවිතා වේ. මෙය ඇත්තෙන්ම ඉතා ගුණදායී ආහාරයකි. මේවා සාම්ප්‍රදායික චීන වෙදකම් වලදී ද භාවිතා වේ. අඩු කැලරි ප්‍රමාණයක් හා වැඩි විටමින් ප්‍රමාණයක් මෙහි අන්තර්ගත වේ. මේවායේ vitamins A, C, B2 හා K අඩංගු වේ. එමෙන්ම කොපර්, පොස්පරස්, මැග්නීසියම්, පොටෑසියම්, ක්‍රෝමියම් හා මැංගනීස් වැනි ඛණිජයන් ද අන්තර්ගත වේ. තන්තු වලින් ද සපිරි නිසා මෙයින් තවත් බොහෝ වාසි ලබා දේ.

8

01. හෘදය නීරෝගී කරවයි.

ළූණු කොළ වල ඇති ප්‍රතිඔක්සිකාරකයන් මඟින් DNA වලට හානි ඇති වීම වළක්වනු ලබයි. මෙහි ඇති Vitamin C මඟින් රුධිර පීඩනය අඩු කරන අතර, මෙමඟින් හෘදය ආශ්‍රිත ආබාධ වළක්වයි.

1

02. ශ්වසානාබාධ සුව කරයි

කැස්ස හෙම්බිරිස්සාව වැනි ශ්වසනාබාධ වලට ඇති ප්‍රතිකාර සඳහා ළූණු කොළ භාවිතා කරයි.

2

03. රුධිරගත සීනි ප්‍රමාණය පාලනය කරයි.

මෑතකදී සිදු කළ අධ්‍යනයකින් හෙළි වී ඇත්තේ මේවායේ ඇති සප්ෆර් සංයුතිය නිසා රුධිර පීඩනය අඩු කරන බවයි. මෙමඟින් සිරුරේ ඉන්සියුලීන් ප්‍රමාණය ඉහළ දමයි.

3

04. අස්ථි ශක්තිමත් කරයි

ළූණු කොළ වල ඇති vitamins C හා K අස්ථි වල සාමාන්‍ය ක්‍රියාකාරීත්වයට දායක වේ. Vitamin K මඟින් අස්ථි වල ඝනත්වය වැඩි කිරිම සිදු කරයි.

4

05. පෙනීම වර්ධනය කරවයි

මේවායේ ඇති කැරොටිනොයිඩ හා leuthein ඇස් ආරක්ෂා කරයි. එමෙන්ම මෙහි ඇති vitamin A පෙනීම වැඩිදියුණු කරන අතර, ඇසේ නීරෝගීතාවය ද රැක දේ.

5

06. පිළිකා අවධානම අඩු කරයි

6

(Visited 3,351 times, 1 visits today)