වයස්ගත වීම ප්‍රමාද කරවන ආහාර..

සෞඛ්‍යමත් දින චර්යාවක් අනුගමනය කිරීමෙන්, කාර්යශීලීව වැඩ කිරීමෙන් හා සෞඛ්‍යමත් ආහාර වේලක් ලබා ගැනීමෙන් වයස්ගත වීමේ ක්‍රියාවලිය ප්‍රමාද කර ගැනීමට හැකි වේ. මේ ලෙස නීරෝගී ආහාර වේලක් ලබා ගැනීම මඟින් ප්‍රතිශක්තිය වැඩි කර වයස්ගත වීම ප්‍රමාද කරවයි.

තරුණ පෙනුම රැක දී සමේ ඇති වන රැළි වැටීම් වළක්වා ගැනීමට හොඳ ආහාර වේලකට හැකියාව ඇත. ප්‍රතිඔක්සිකාරකයන් අඩංගු ආහාර මඟින් සමේ වර්ණය පැහැපත් කරගැනීමටත්, සම පැහැදිළි කරගැනීමටත් මෙන්ම සමේ රැළි වැටීම් වළක්වාගැනීමටත් හැකියාව ලැබේ. මෙම ලිපියෙන් වයස්ගත වීමේ ක්‍රියාවලිය ප්‍රමාද කරවන සුපිරි ආහාර වර්ග 6ක් ගෙන ඒ.

01. දොඩම්

දොඩම් වල ජලය අඩංගු වේ. මේ ජලය මඟින් සම හා සෛල සජලනය කිරීමට උපකාරී වේ. දොඩම් වල අඩංගු Vitamin C මඟින් කොලැජන් වැඩි කිරීමට දායක වේ. මෙමඟින් සමේ ඇදීමේ හැකියාව හා සැපයුම  වැඩි කරවයි.

o

02. අලිගැටපේර

මේවායේ සංතෘප්ත මේදය අඩංගු වේ. මෙම මෙද මඟින් සම සජලනය කරන අතර, සමට අවශ්‍ය විටමින් හා පෝෂකයන් අවශෝෂණය කිරීම සිදු කරයි. වැඩි ප්‍රතිඵල ලබා ගැනීම සඳහා මයෝනීස් සෝස් සමඟ අලිගැටපේර මදය මිශ්‍ර කොට ආහාරයට ගන්න.

a

03. සැමන්

සැමන් යනු omega-3 මේද අම්ලය අඩංගු ආහාරයකි. මෙම omega-3 මේද අම්ලය චර්ම පිළිකා ඇති කරවන පිළිකා සෛල ඇති වීම වළක්වන අතර, වයස්ගත වීමද ප්‍රමාද කරවයි. මෙම මේද අම්ලය ලබා ගැනීමට මාළු, walnuts, බිත්තර හා කිරි දෛනික ආහාරයට එක්කර ගන්න.

s

04. යෝගට්

යෝගට් වල ශරීරයට හිතකර වන බැක්ටීරියා අඩංගු වන අතර, මේවා වයස්ගත වීම ප්‍රමාද කරවන අතරම, ඔස්ටියෝපොරෝසිස් රෝගය ඇති වීමද වළක්වයි.

y

05. චොකලට්

චොකලට් වල lavanol අඩංගු වේ. මෙමඟින් රුධිර නාල වල ක්‍රියාකාරීත්වය ආරක්ෂා කරන අතර, අධ්‍යයන්ගෙන් හෙළි වී ඇත්තේ සෞඛ්‍යමත් රුධිර නාල අධික රුධිර පීඩන අවධානමෙන් හා dementiaවෙන් ඔබ මුදන බවත්, වයස්ගත වීම ප්‍රමාද කරන බවත්ය.

c

06. වයින්

සීමිත ප්‍රමාණයක් වයින් පානය කිරීම හෘදය ආරක්ෂා කරන අතර දියවැඩියාව හා වයස්ගත වීමේදී ඇතිවන අමතක වීම වැනි තත්වයන් වළක්වාලයි. රතු වයින් වල resveratrol අඩංගු වන අතර, එය හදවතට හා සමට වැදගත් වේ.

w

(Visited 2,327 times, 1 visits today)